Käsiraamatud

Aedma, K. Virtuaalse suhtlemise kultuur: mida ma peaksin teadma meilietiketist?, 2008, Tallinn: Iloprint, 28 lk

Armilla, J. Läbirääkimised feng shui abil: [täiendage oma oskusi diplomaatias, äris ja suhetes] / Jose Armilla ; inglise keelest tõlkinud Liia Tammes; [toimetanud Maria Kleimann ; kaane kujundanud Reet Helm], Tallinn: Raamatutrükikoda, 2009

Avarduv maailm: eestlased rahvusvahelises arengukoostöös: valik artikleid / [eessõna: Toomas Hendrik Ilves]  [Tallinn]: Jaan Tõnissoni Instituut, 2001 ([Tallinn: Multico]), 129 lk

Chapman E.N. Inimsuhted ettevõtluses,1999, Kirjastus Elmatar; Tõlkinud N.Kahusk; 172 lk

Clayton, P.  Kehakeel töökeskkonnas : tõlgenda signaale ja reageeri õigesti / Peter Clayton; [inglise keelest tõlkinud Maria Drevs]  [Tallinn]: Koolibri, c2004 ([Hiina]), 168 lk

Foster, D. Euroopa riikide etikett ja tavad / Dean Foster ; inglise keelest tõlkinud Maia Planhof  [Tallinn]: Ersen, 2002 ([Tallinn] : Ühiselu) 455 lk

Frank, M.O.  Kuidas 30 sekundiga mõjule pääseda: suhelge tõhusalt, veenvalt, sisukalt / Milo O. Frank ; tõlkinud Kai Kaarma  Tallinn: Ilo, 1997 (Tallinn : Ilo Print), 93 lk

Goodman, G.S. Palun, ärge tulistage sõnumitoojat! : kuidas rääkida nõudlike ülemuste, taipamatute kolleegide, ebamugavate partnerite ja raskete klientidega, kaotamata rahu (ega töökohta!); tõlkinud Marja Liidja, Tallinn: Sinisukk, 2001

Grenny, J., Patterson, K., Mcmillan, R., Switzler, A. Otsustavad kõnelused. Kuidas suhelda, kui panused on kõrged. Tallinn: Äripäeva Kirjastus, 224 lk

Hiam, A., Lewicki, R.J.Läbirääkimised 2007 eesti keeles, pehme köide, Tallinn: Väike Vanker, 262 lk

Hotell, inglise keele väljendid ja sõnavara, tõlkinud Vahur Raid, TEA Kirjastus 1996, 128 lk.

Hundimägi, A.  Et valvekoer ei hammustaks: kuidas suhelda meediaga? / Aivar Hundimägi Tallinn: Äripäeva Kirjastus, 2004 (Tallinn: Tallinna Raamatutrükikoda) , 159 lk

Ingerpuu, E.  Väike eesti keele žestiraamat. Väike prantsuse keele žestiraamat / Eva Ingerpuu ; [toimetaja: Anu Seidla ; kujundus: Tiina Alver ; illustratsioonid: Laura Ingerpuu] Tallinn : Ilo, 2009 (Tartu : Greif), 203 lk

Jay, R. Ärilõunate kunst; inglise keelest tõlkinud Anneli Rannaste, Tallinn 2006

Joonas, A., Joonas, I. Ärietikett 2007 Kirjastus Äripäev; 210 lk

Järve, A. Ärikiri: näpunäiteid kirjade koostamiseks, Tallinn: Tilde, 1991

Kaljund, K. Interkultuuriline ärisuhtlemine; Tallinna Tehnikaülikool, Ärikorralduse instituut , Tallinn: Tallinna Tehnikaülikooli kirjastus, 2001 (Tallinn : Infotrükk)

Kallast, M.  Käitumise kuldvara : seltskonnas. Riietus ja suhtlemine / Maaja Kallast. Tallinn: AED, c2006 ([Saku] : Rebellis), 247 lk

Kask, E. Ärialane suhtlemine : [abivahend vene ärikeele omandamiseks] / Kuressaare Gümnaasium Kuressaare, 1995, 60 lk (paralleelselt eesti ja vene keeles)

Kehakeel [Videosalvestis] / Transtel Cologne ; [tõlge eesti keelde: AS Elav Teadus]

Kiidron, A. Äripsühholoogia 2008 eesti keeles, pehme köide, 301 lk kirjastus: MONDO

Kotchubei, A. Koosolekute juhtimise kunst, Tallinn: Äripäeva Kirjastus, 2006

Lacey, H. Kuidas lahendada konflikte töökohal, 2002 Kirjastus Elmatar Tõlkinud Kristiina Laas-Dobreva Toimetanud Karin Kastehein; 176 lk

Lehtsaar, T. Suhtlemiskonflikti psühholoogia / Tõnu Lehtsaar; [kaanekujundus: Kalle Paalits] Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, 2008 ([Tartu: Greif]), 279 lk

Lewicki, R.J.  Läbirääkimised: kuidas sõlmida kokkuleppeid ja lahendada konflikte / Roy J. Lewicki ; Alexander Hiam ; [tõlkija Mario Pulver ; toimetajad: Asso Ladva, Tiia Kõnnusaar  kujundus: Kalle Müller]  [Tartu]: Väike Vanker, 2007 ([Tallinn: Nordon]), 262 lk

Lewis, R.D. Kultuuridevahelised erinevused: kuidas edukalt ületada kultuuribarjääre / Richard D. Lewis ; [tõlkija Tiina Aug]  Tallinn : TEA Kirjastus, 2003 ([Tallinn: Tallinna Raamatutrükikoda]), 535 lk

Lukjanov, A. Oma äri alustamine : praktiline kursus; 2002 ([Tallinn]: Kommunaalprojekti trükikoda), 183 lk

Marunevitš, E. Kultuuridevahelised erinevused ärisuhtluses, Tallinn: [Tallinna Tehnikaülikool], 2008

Micic, P. Ametikõnelused : [lühendatud ja kohandatud tõlge; tõlkinud [ja eessõna:] Anne Tuurand. [Tallinn] : Varrak, 1995 ([Rapla]: [Ramona]), 149 lk

Morrison, T. Maailma äri ja kultuuri käsiraamat, 2002, Tallinn: TEA kirjastus; 263 lk

Nedkov, L. Avarda oma silmaringi : suurenda oma edu šansse rahvusvahelises äris ja välissuhtluses : Aasia ja Vaikse ookeani piirkond; 2003

Okk, G. Koosolekute kokaraamat ehk kuidas juhatada inimesi 1999  Kirjastus Fontes; 64 lk

Pajupuu, H. Kuidas kohaneda võõras kultuuris. Tallinn, TEA, 2000

Pangandus, inglise keele väljendid ja sõnavara , tõlkinud Vahur Raid, TEA Kirjastus 1997, 136 lk

Past, A. Juhtimine ja suhtekorraldus 2004/2007  Kirjastus Pegasus

Past, A. Mainekujundus ettevõtluses ja poliitikas. 2007 eesti keeles, pehme köide, Tallinn: Äripäeva Kirjastus, 176 lk

Past, A. Too oma meeskond ühte paati.  2009, 216 lk kirjastus: Äripäeva Kirjastus

Proos, I. Äri alustamine. Suhtlemine pankadega : abiks alustavale naisettevõtjale Tallinn : Eesti Avatud Ühiskonna Instituut, 2002; 11 lk

Raadik, M. Panganduskeel; [toimetanud Tiiu Erelt]; Eesti Keele Instituut, Tallinn: Eesti Keele Sihtasutus, 2005

Rahvusvaheline kehakeel: visuaalne õppevahend tekstide ning ülesannetega : [komplekt koosneb 35 pildist, iga pildi juurde kuulub selgitav kirjalik osa] [Tartu : University of Tartu, Eurocollege, 200-?], 71 lk

Rahvusvaheline äri, inglise keele väljendid ja sõnavara, tõlkinud Vahur Raid, TEA Kirjastus 1997, 184 lk

Rees, N. Head kombed : suhtlemine ja etikett / Nigel Rees ; [tõlge eesti keelde: Salme Lehiste, Faina Laksberg, Maret Merisaar]  [Tallinn]: Perioodika, 1995 (Tallinn: Tallinna Raamatutrükikoda) 414 lk

Remmelg, T.  Edukad suhted: konfliktide ennetamine ja lahendamine / Teeli Remmelg ; [toimetaja Aita Nurga ; kujundaja Maret Müür, Kairi Kalmann]  [Tallinn]: Äripäev, 2009 ([Tallinn] : Tallinna Raamatutrükikoda), 160 lk

Restoran, inglise keele väljendid ja sõnavara, tõlkinud Vahur Raid, TEA Kirjastus 1997, 144 lk

Sabath, A.M. Head äritavad / Ann Marie Sabath ; inglise keelest tõlkinud Ann Kitsnik, Tallinn 2005

Sabath, A.M. Ärietikett: Kuidas saavutada eeliseid konkurentsis 1997 Kirjastus TEA Kirjastus ; 127 lk

Samel, E. Suhtlemine - keskastmejuhi proovikivi [Tallinn]: Äripäeva Kirjastus, 2005 (Tallinn  Tallinna Raamatutrükikoda), 160 lk

Shell G.R. Edukad läbirääkimised 2004 Kirjastus Pegasus Tõlkinud Eve Rütel Toimetanud Koit Kauge ; 312 lk

Tomingas, T. Ettevõtetevahelised läbirääkimised eduka müügi eesmärgil, Tallinn: Tallinna Tehnikaülikool, 2005

Topf, C.  Kehakeel ja edukas karjäär : töövestlused. Suhtlemine kolleegidega. Ülemus ja alluvad. Koosolekud. Kõned ja presentatsioonid. Suhtlemine klientidega / Cornelia Topf ; [tõlkinud Eve Paikre]  [Tallinn] : Odamees, 2000 ([Tallinn: Tallinna Raamatutrükikoda]) 140 lk

Trompenaars, F. Äri ja erinevad kultuurid; 2005, Tartu: Greif; 285 lk

Turism, inglise keele väljendid ja sõnavara, tõlkinud Els Lindvet ja Vahur Raid, TEA Kirjastus 1997, 160 lk

Turundus, inglise keele väljendid ja sõnavara, tõlkinud Urve Pihlakas ja Vahur Raid,  TEA Kirjastus 1998, 176 lk

Vadi, M. Müügisuhtlemine, Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002                           

Valk, A. Eesti ja eestlased võrdlevas perspektiivis : kultuuridevahelisi uurimusi 20. Sajandi lõpust / [Tartu Ülikooli Euroopa Kolledž   [Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus], 2002 (Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda), 270 lk

Valk, A., Realo, A. Eesti ja eestlased teiste rahvuste peeglis : [artiklikogumik] / koostanud [ja eessõna autorid]  Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus, 2004 (Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastuse trükikoda), 271 lk

Wolff, I. Head ärikombed, Kirjastus Odamees, 2000, 136 lk

Ärialased vestlused = Talking business = Русско-эстонско-английский экспресс-курс для бизнесменов, 82 lk